Όσοι και όσες είδαμε τη σειρά «Μέγας Αλέξανδρος» το νοιώσαμε, το αισθανθήκαμε μας κατακυρίευσε: Απογοήτευση να το πω, ξενέρωμα όπως θα το έλεγαν τα παιδιά μου, πολύ κακό για το τίποτα όπως θα το έλεγε ο Σαίξπηρ, λάδι λάδι και τηγανίτα τίποτα, όπως θα το έλεγε η μακαρίτισσα η γιαγιά Λένη; Κάτι από όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμα.
Γιατί τα πάντα, μόδα, εκδόσεις, κινηματογράφος πρέπει να βασίζονται στο προμελετημένο έγκλημα του μάρκετινγκ; Δηλαδή μια αρχαία ιστορία δεν μπορεί να παραμείνει ατόφια;
Καταρχήν για να τοποθετηθώ σκωπτικά, ο Μέγας Αλέξανδρος μαζί με τον Αχιλλέα υπήρξαν τα απόλυτα ρωμαλέα αρσενικά της Ελληνικής αρχαιότητας. Οι 2 φαβορί Τζειμς Μποντ της Αρχαίας Ελλάδας, αρσενικά με Α κεφάλαιο, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό, για άνδρες, γυναίκες, στρέιτ, γκέι, όλους.