Meghan Markle: Αυτό είναι το πρώτο προϊόν του νέου της brand

Οι influencers και οι φίλες της ξετρελάθηκαν!

ΑΠΟ GRACE TEAM

Οι εξελίξεις στο παλάτι δεν φαίνεται να επηρεάζουν ιδιαίτερα το πρώην βασιλικό ζεύγος, το οποίο έχει επιλέξει να ζει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και απομονωμένα στο Montecito της Καλιφόρνια. Η Meghan Markle και ο πρίγκιπας Harry, καταπιάνονται κατά καιρούς με διάφορα εγχειρήματα και προσπαθούν να βρουν τι είναι αυτό που τους ταιριάζει καλύτερα, αλλά και πώς θα έχουν περισσότερα κέρδη.

Μετά το βιβλίο του Harry, μετά τα podcasts της Meghan, μετά το ντοκιμαντέρ του Netflix και πολλές ακόμη επιχειρηματικές απόπειρες, η Meghan Markle δημιουργεί το brand “American Riviera Orchard”. Όπως ανακοίνωσε τον προηγούμενο μήνα, πρόκειται για ένα lifestyle brand και πριν λίγες ώρες έγινε γνωστό και ένα από τα δημοφιλή προϊόντα που θα μπορείς να αγοράζεις.

Το American Riviera Orchard της Meghan λοιπόν, έκανε πρεμιέρα με σπιτικές μαρμελάδες, τις οποίες η ίδια έστειλε σε γνωστές influencers και φίλες της, προκειμένου να τις δοκιμάσουν και να τις διαφημίσουν. Και έτσι έγινε.

Συνολικά οι παραλήπτες ήταν 50, ανάμεσα στους οποίους και η σχεδιάστρια μόδας Tracy Robbins, η οποία δημοσίευσε λήψεις από τα προϊόντα της δούκισσας του Sussex. Βλέπουμε πως κάθε βάζο είχε το λογότυπο του brand ενώ είχε και σημειωμένο χειρόγραφα τον αριθμό του.

Το βάζο το είδαμε επίσης και στα stories της influencer socialite από την Αργεντινή, Delfina Balquier.

Οι θαυμαστές της Meghan Markle καλωσόρισαν με ενθουσιασμό τα προϊόντα της στα social media. «Δεν τρώω μαρμελάδα τόσο πολύ αλλά για χάρη σου, Meg θα αγοράσω μερικές. Στην πραγματικότητα ο σύζυγός μου και τα παιδιά θα την φάνε αντί για μένα», γράφει η Balquier. «Οι έξυπνοι άνθρωποι ξέρουν ότι όταν η ζωή σου δίνει λεμόνια, δεν φτιάχνεις απλά λεμονάδα, φτιάχνεις μαρμελάδα».

Τα νέα με τις μαρμελάδες ήρθαν λίγο μετά από την επιβεβαίωση ότι το ζευγάρι θα ξεκινήσει δύο ακόμη νέα projects που θα τους αποφέρουν 80 εκατομμύρια δολάρια. Πρόκειται για δύο νέες σειρές στο Netflix.

SHARE THE STORY